4 نکته فروش دوست داشتنی برای افرادی که از فروش متنفرند
نوشته شده توسط : یک دوست

طبق تحقیقات لینکدین، کمتر از 2 درصد از تماس های سرد منجر به یک جلسه می شود و هزینه هر سرنخ حدود 60 درصد بیشتر از کانال های دیگر مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی است. تنها 2 درصد از مشتریان معمولاً تلفن را به عنوان روش ترجیحی آنها برای تماس ذکر می کنند. اگر شماره تلفنی مسدود شده باشد یا در شناسه تماس گیرنده شما به عنوان "کلاهبرداری بالقوه" برچسب گذاری شده باشد، ممکن است شماره جعلی باشد. چندین شرکت تلفن و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن خدمات مسدود کردن تماس و برچسب‌گذاری را ارائه می‌کنند که بر اساس الگوهای تماس، شکایات مصرف‌کننده یا ابزارهای دیگر، احتمال تقلبی بودن تماس را تشخیص می‌دهند. به طور مشابه، گنجاندن سیگنال های اعتماد می تواند یک راه عالی برای افزایش فروش آنلاین باشد، زیرا درک مطلوب تری از برند شما در ذهن مشتری ایجاد می کند و به طور بالقوه می تواند پیشگیرانه بر تردیدها غلبه کند.

یا اسکریپت های تماس سرد را از ما بدزدید

افرادی که با شما تماس می گیرند عملاً از شما التماس می کنند که چیزی به آنها بفروشید. خوشبختانه، ده‌ها روش وجود دارد که می‌توانید فروش آنلاین بیشتری داشته باشید، که بسیاری از آنها را می‌توانید بلافاصله پیاده‌سازی کنید. برخی از این نکات بر استراتژی‌های خاصی تمرکز می‌کنند که می‌توانید پیاده‌سازی کنید، در حالی که برخی دیگر کلی‌تر هستند. در این پست، ما 25 استراتژی از این قبیل را بررسی خواهیم کرد، بنابراین چه کالاهای فیزیکی بفروشید یا یک تجارت مبتنی بر خدمات را اداره کنید، در اینجا 25 تکنیک عملی وجود دارد که می توانید برای افزایش عملکرد فروش آنلاین از آنها استفاده کنید. تماس سرد یک تکنیک فروش است که در آن نمایندگان فروش با مشتریان بالقوه ای تماس می گیرند که قبلاً هرگز با آنها تعامل نداشته اند به این امید که آنها را به محصول یا خدمات خود علاقه مند کنند.

Whats A Sales Dialer و 11 مورد از بهترین نرم افزار Dialer

این امر می‌تواند باعث شود مشتریان فعلی شما احساس ارزشمندی کنند و با ارائه بازخورد در مورد محصولات و تجربه خرید شرکت شما، تماس‌های فروش آینده شما را مطلع کند. بسیاری از مصرف کنندگان به مشوق هایی که احساس فوریت را ایجاد می کنند، از پیشنهادات ویژه حساس به زمان گرفته تا محصولات با نسخه محدود، پاسخ مثبت می دهند. اگرچه راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید به اندازه محصولاتی که می‌توانید به صورت آنلاین خریداری کنید متنوع است، برخی از استراتژی‌ها ممکن است مؤثرتر از سایرین باشند. به عنوان مثال، اگر برای جلب نظر مشتریان بالقوه، محصولی با نسخه محدود تولید نکنید (یا نمی توانید)، شاید بتوانید به مشتریانی که فوراً متعهد به خرید هستند، یک انگیزه مالی مانند ارسال رایگان یا تخفیف ارائه دهید. هنگامی که به دنبال شماره‌گیر همه‌جانبه برای ساده‌سازی عملیات بازاریابی تلفنی خود هستید، به دنبال گزینه‌های نرم‌افزار بازاریابی تلفنی باشید که شامل مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت سرنخ و اتوماسیون بازاریابی نیز می‌شود.

حتی قبل از اینکه اولین مکالمه را داشته باشید، از یک موتور جستجوی آنلاین استفاده کنید و با افراد در شبکه خود صحبت کنید تا در مورد مشتری احتمالی خود و کسب و کار آنها بیشتر بدانید. از وب سایت شرکت و صفحه لینکدین شخصی که قرار است با آن تماس بگیرید، بازدید کنید. مشخص کنید که ممکن است برخی از نقاط درد آنها چیست و چند سوال برای تماس خود پیش بینی کنید.

زمانی را در نظر بگیرید که در یک شرکت توییت می‌کردید یا در صفحه فیسبوک یک برند نظر می‌دادید – و شرکت در واقع شخصاً به شما پاسخ می‌داد. این چه تاثیری بر درک شما از آن برند داشت؟ من شرط می بندم که به طور قابل توجهی مطلوب تر شد. ارائه پاسخ‌های سریع و صادقانه به سؤالاتی که مشتریان بالقوه در مورد پیشنهادات شما دارند، یک راه عالی برای افزایش فروش است، زیرا هرچه توجه بیشتری به مشتریان بالقوه داشته باشید، احتمال تمایل افراد برای خرید از شما بیشتر می‌شود. این همچنین منجر به بازخورد اجتماعی ناخواسته در بین خود کاربران می‌شود - نوعی قرار گرفتن در معرض نام تجاری و «تبلیغاتی» که شما نمی‌توانید بخرید. تماس سرد، تصاویری از بانک‌های کارکنان فروش تلفنی را در ذهن تداعی می‌کند که با طوطی‌گریزی اسکریپت‌ها را در حین برقراری تماس تلفنی با فهرستی از مشتریان بالقوه طوطی‌سازی می‌کنند. تماس سرد که اغلب به عنوان یک دایناسور بازاریابی دیده می شود، تا حد زیادی با رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی جایگزین شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های مسدود کردن و برچسب گذاری که ممکن است برای محافظت از شما در برابر تماس های ناخواسته و غیرقانونی در دسترس باشد، با شرکت تلفن خود تماس بگیرید. همچنین ممکن است برنامه‌هایی وجود داشته باشند که می‌توانید برای دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید - با هزینه کم یا بدون هزینه - برای مسدود کردن یا برچسب زدن تماس‌های هرزنامه احتمالی. علاوه بر سرویس‌های مسدود کردن تماس و برچسب‌گذاری، باید با سازنده دستگاه بی‌سیم خود درباره ویژگی‌های داخلی که می‌توانید برای مسدود کردن تماس‌های ناخواسته از شماره‌های خاص با استفاده از تنظیمات تلفن همراه خود استفاده کنید، مشورت کنید. یک مکالمه خوب دو طرفه است و شما باید به همان اندازه که امیدوارید مشتری احتمالی باشد درگیر باشید. این بدان معناست که واقعاً آنچه را که طرف مقابل می‌گوید بشنوید و از نظر آنچه می‌گویید و لحن صدایتان به درستی پاسخ دهید. آن‌ها ترجیح می‌دهند احساس کنترل داشته باشند و برای خرید چیزی تحت فشار قرار نگیرند، بنابراین در مقابل وسوسه اتخاذ رویکردی پرفروش برای تماس سرد مقاومت کنید.

این امر باعث می شود که نماینده فروش نتواند نیازهای منحصر به فرد خود را به درستی درک کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت عادل ایروانچی زاده بازدید نمایید
با پرسیدن سؤالاتی شروع کنید تا تصویری از مبرم ترین نیازهای تجاری آنها ترسیم کنید. این به شما کمک می‌کند تا روی جنبه‌های خاصی از محصولات یا خدمات خود تمرکز کنید - آنهایی که برای آنها ارزشمندترین هستند. انجام تحقیقات آنلاین یکی از اولین چیزهایی است که نمایندگان فروش جدید در آموزش فروش یاد می گیرند.

هدف اصلی یک تماس سرد این است که با یک تصمیم گیرنده کلیدی در مورد محصولات و خدمات خود صحبت کنید. شرکت های تحقیقات بازار از بازاریابی تلفنی به عنوان راهی سریع برای نظرسنجی از مردم استفاده می کنند. بسیاری از شرکت‌های تلفن از قوانین FCC استفاده می‌کنند که به مشتریان اجازه می‌دهد به طور خودکار در خدمات مسدود کردن تماس ثبت نام کنند، اما اگر نگران از دست دادن تماس‌های تحت تعقیب هستید، می‌توانید انصراف دهید.

با ارائه گزینه‌های پرداخت بیشتر، از جمله خدمات جدیدتر که به طور فزاینده‌ای در تلفن همراه محبوب می‌شوند، به مشتریان احتمالی کمک می‌کنید پول خود را به شما بدهند. مطمئناً، بهینه سازی سایت شما برای گنجاندن همه این گزینه ها می تواند دردسرساز باشد، اما انجام این کار راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین است، به خصوص اگر سایت شما دارای ترافیک تلفن همراه قوی باشد. چه صاحب کسب و کار کوچکی باشید که محصولات یا خدمات خود را می فروشید یا به عنوان یک بازاریاب تلفنی برون سپاری شده برای شرکت دیگری کار می کنید، اینها 13 مورد از بهترین و موثرترین نکات فروش خروجی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. نقش های مشورتی هنگام تماس با تیم فروش خود، برخی از مشتریان ممکن است نمایندگان شما را به عنوان مشاوری با نقش مشاوره نگاه کنند.

طبق مقررات تماس سرد سال 2003، شما نمی توانید با شخصی که ترجیح داده و از تماس سرد منصرف شده است، تماس بگیرید. افراد و شرکت‌ها می‌توانند از خدمات ترجیحی تلفن یا ثبت اولویت تلفن شرکتی انصراف دهند، بنابراین ابتدا این موارد را بررسی کنید. به عنوان یک کسب‌وکار، می‌توانید با هر شماره تلفن فهرست شده عمومی که از تماس‌های بازاریابی تلفنی انصراف نداده‌اند، تماس بگیرید.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش و بازاریابی به سایت ما مراجعه نمایید
بیشتر فروش تلفن توسط فروشندگان آغاز می شود، زیرا آنها می توانند با افرادی که ممکن است با یک شرکت یا محصولات آن آشنایی نداشته باشند تماس بگیرند تا معرفی کنند. فروشندگان همچنین می توانند با مشتریان فعلی تماس بگیرند تا در مورد تجربیات آنها بپرسند و آنها را به خریدهای بیشتر در آینده دعوت کنند. بازاریابی تلفنی برون مرزی عمل تماس سرد با مشتری یا مشتری بالقوه برای آموزش آنها در مورد یک محصول یا خدمات و متقاعد کردن آنها برای خرید آن است.

اگر متوجه شدید که محصول یا خدمات شما برای مشتری بالقوه مناسب نیست، پیشاپیش باشید و به آنها بگویید. شما با فروش به افرادی که مناسب نیستند، مشتریان راضی و وفادار ایجاد نخواهید کرد. همچنین، اگر تناسب وجود نداشته باشد و در مورد آن صادق باشید، ممکن است به فردی معرفی شوید که مناسب است.

تماس گیرنده بازاریابی تلفنی خروجی تمایل دارد از اسکریپتی پیروی کند که به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی تلفنی بزرگتر طراحی شده است. این اسکریپت اغلب شامل دستورالعمل هایی در مورد نحوه پاسخگویی به سؤالات یا اعتراضاتی است که یک مشتری یا مشتری بالقوه مطرح می کند. چه در حال بازاریابی مجدد محتوای خود باشید یا یک پیشنهاد فروش حساس به زمان خاص، بدون شک بازاریابی مجدد تنها موثرترین راه برای افزایش فروش آنلاین است. بازاریابی مجدد نه تنها برند شما را در خط مقدم ذهن مشتریان بالقوه نگه می‌دارد، بلکه فرصت‌های بیشتری را برای تبدیل شدن به مشتریان بالقوه فراهم می‌کند. با توجه به سفر مشتری که اغلب از هم گسسته است، که در حال حاضر معمولاً حداقل در یک یا دو روز و چندین دستگاه انجام می‌شود، بازاریابی مجدد نیز دقیقاً با نحوه خرید مشتریان امروزی مطابقت دارد - هر کجا و هر زمان که آنها انتخاب کنند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1059
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: